Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боснюк, Валерій Федорович | - |
dc.contributor.author | Олефір, Валерій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-21T12:50:26Z | - |
dc.date.available | 2019-06-21T12:50:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2225-7756 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158 | - |
dc.description.abstract | Основною метою даного дослідження було вивчення ефекту взаємодії особистісних ресурсів (самоефективності, самоконтролю, оптимізму і життєстійкості) з вимогами освітнього середовища (навчального навантаження, ясності вимог, адекватності завдань) на вигоряння студентів. Було проведено моделювання структурними рівняннями із взаємодією латентних змінних для вивчення даних крос-секційного опитування вибірки студентів (N = 303; Мage = 18,38; SD = 1,53). Ефект взаємодії латентних змінних – вимоги освітнього середовища×особистісні ресурси був статистично значущим (β = -0,111; p <0,001). R2 для моделі з взаємодією дорівнює 0,54, а відсоток приросту поясненої дисперсії в результаті взаємодії становить 14,3%. Встановлено, що особистісні ресурси (самоефективність, самоконтроль, оптимізм і життєстійкість) мають системну організацію і на рівні емпіричних індикаторів утворюють інтегральний чинник – індекс особистісних ресурсів, який є буфером, що зменшує вигорання студентів, яке виникає внаслідок сприйманих стресорів освітнього середовища. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Психологія;65 | - |
dc.subject | стрес | ru_RU |
dc.subject | особистісні ресурси | ru_RU |
dc.subject | вигоряння | ru_RU |
dc.subject | студенти | ru_RU |
dc.title | Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout.PDF | Olefir V.A., Bosniuk V.F. Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29. | 296,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.