Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоснюк, Валерій Федорович-
dc.contributor.authorОлефір, Валерій Олександрович-
dc.date.accessioned2019-06-21T12:50:26Z-
dc.date.available2019-06-21T12:50:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29.ru_RU
dc.identifier.issn2225-7756-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158-
dc.description.abstractОсновною метою даного дослідження було вивчення ефекту взаємодії особистісних ресурсів (самоефективності, самоконтролю, оптимізму і життєстійкості) з вимогами освітнього середовища (навчального навантаження, ясності вимог, адекватності завдань) на вигоряння студентів. Було проведено моделювання структурними рівняннями із взаємодією латентних змінних для вивчення даних крос-секційного опитування вибірки студентів (N = 303; Мage = 18,38; SD = 1,53). Ефект взаємодії латентних змінних – вимоги освітнього середовища×особистісні ресурси був статистично значущим (β = -0,111; p <0,001). R2 для моделі з взаємодією дорівнює 0,54, а відсоток приросту поясненої дисперсії в результаті взаємодії становить 14,3%. Встановлено, що особистісні ресурси (самоефективність, самоконтроль, оптимізм і життєстійкість) мають системну організацію і на рівні емпіричних індикаторів утворюють інтегральний чинник – індекс особистісних ресурсів, який є буфером, що зменшує вигорання студентів, яке виникає внаслідок сприйманих стресорів освітнього середовища.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherВісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразінаru_RU
dc.relation.ispartofseriesПсихологія;65-
dc.subjectстресru_RU
dc.subjectособистісні ресурсиru_RU
dc.subjectвигорянняru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.titlePersonal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnoutru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout.PDFOlefir V.A., Bosniuk V.F. Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29.296,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.