Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158
Title: Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout
Authors: Боснюк, Валерій Федорович
Олефір, Валерій Олександрович
Keywords: стрес
особистісні ресурси
вигоряння
студенти
Issue Date: 2018
Publisher: Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Citation: Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29.
Series/Report no.: Психологія;65
Abstract: Основною метою даного дослідження було вивчення ефекту взаємодії особистісних ресурсів (самоефективності, самоконтролю, оптимізму і життєстійкості) з вимогами освітнього середовища (навчального навантаження, ясності вимог, адекватності завдань) на вигоряння студентів. Було проведено моделювання структурними рівняннями із взаємодією латентних змінних для вивчення даних крос-секційного опитування вибірки студентів (N = 303; Мage = 18,38; SD = 1,53). Ефект взаємодії латентних змінних – вимоги освітнього середовища×особистісні ресурси був статистично значущим (β = -0,111; p <0,001). R2 для моделі з взаємодією дорівнює 0,54, а відсоток приросту поясненої дисперсії в результаті взаємодії становить 14,3%. Встановлено, що особистісні ресурси (самоефективність, самоконтроль, оптимізм і життєстійкість) мають системну організацію і на рівні емпіричних індикаторів утворюють інтегральний чинник – індекс особистісних ресурсів, який є буфером, що зменшує вигорання студентів, яке виникає внаслідок сприйманих стресорів освітнього середовища.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158
ISSN: 2225-7756
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout.PDFOlefir V.A., Bosniuk V.F. Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29.296,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.