Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158
Title: | Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout |
Authors: | Боснюк, Валерій Федорович Олефір, Валерій Олександрович |
Keywords: | стрес особистісні ресурси вигоряння студенти |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна |
Citation: | Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29. |
Series/Report no.: | Психологія;65 |
Abstract: | Основною метою даного дослідження було вивчення ефекту взаємодії особистісних ресурсів (самоефективності, самоконтролю, оптимізму і життєстійкості) з вимогами освітнього середовища (навчального навантаження, ясності вимог, адекватності завдань) на вигоряння студентів. Було проведено моделювання структурними рівняннями із взаємодією латентних змінних для вивчення даних крос-секційного опитування вибірки студентів (N = 303; Мage = 18,38; SD = 1,53). Ефект взаємодії латентних змінних – вимоги освітнього середовища×особистісні ресурси був статистично значущим (β = -0,111; p <0,001). R2 для моделі з взаємодією дорівнює 0,54, а відсоток приросту поясненої дисперсії в результаті взаємодії становить 14,3%. Встановлено, що особистісні ресурси (самоефективність, самоконтроль, оптимізм і життєстійкість) мають системну організацію і на рівні емпіричних індикаторів утворюють інтегральний чинник – індекс особистісних ресурсів, який є буфером, що зменшує вигорання студентів, яке виникає внаслідок сприйманих стресорів освітнього середовища. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9158 |
ISSN: | 2225-7756 |
Appears in Collections: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout.PDF | Olefir V.A., Bosniuk V.F. Personal resources as moderators in relationship between learning environment demands and student burnout // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Серія "Психологія" – № 65. – 2018. – С. 21-29. | 296,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.