Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9250
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарова, Тамара Анатольевна | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-06T15:55:31Z | - |
dc.date.available | 2019-08-06T15:55:31Z | - |
dc.date.issued | 2019-04 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9250 | - |
dc.description.abstract | Взагалі, моделювання спрямоване на те, щоб підвищити результативність виконання цілей ,що формулюються у організаціях.. У свою чергу, результативність пред'являє вимоги особливого характеру до професійної підготовки керуючих кадрів усіх рівнів та звичайних виконавців. І на це особливо треба наголошувати. Для результативної підготовки фахівців теж існують забагато « навчаючих моделей» . Прикладом може бути розробка та використання такої моделі проведення занять, як модульна система «Модулі трудових навичок» (The ILO modules of Employable Skills(MES)Training Methodology). Автор розглядає цю модель відносно пможливостей підготовки за нею фахівців означенної сфери діяльності. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НАНГУ | ru_RU |
dc.subject | моделювання, "моделі трудових навичок", "навчаючі моделі" | ru_RU |
dc.title | Використання деяких моделей освітніх технологій при підготовці фахівців. | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕЗИСЫ.doc | 34,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.