Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Тамара Анатольевна-
dc.date.accessioned2019-08-06T15:55:31Z-
dc.date.available2019-08-06T15:55:31Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9250-
dc.description.abstractВзагалі, моделювання спрямоване на те, щоб підвищити результативність виконання цілей ,що формулюються у організаціях.. У свою чергу, результативність пред'являє вимоги особливого характеру до професійної підготовки керуючих кадрів усіх рівнів та звичайних виконавців. І на це особливо треба наголошувати. Для результативної підготовки фахівців теж існують забагато « навчаючих моделей» . Прикладом може бути розробка та використання такої моделі проведення занять, як модульна система «Модулі трудових навичок» (The ILO modules of Employable Skills(MES)Training Methodology). Автор розглядає цю модель відносно пможливостей підготовки за нею фахівців означенної сфери діяльності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНАНГУru_RU
dc.subjectмоделювання, "моделі трудових навичок", "навчаючі моделі"ru_RU
dc.titleВикористання деяких моделей освітніх технологій при підготовці фахівців.ru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИСЫ.doc34,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.