Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9613
Title: Теоретичний аналіз особливості самовідношення жінок- працівників ДСНС України
Authors: Світлична, Наталія Олександрівна
Keywords: Професійна «Я-концепція»
Самовідношення
Професійна діяльність
Самооцінка
Issue Date: 2016
Series/Report no.: УДК;159.9
Description: У статті розкрито особливості дослідницьких підходів до проблеми самовідношення працюючих жінок. Виявлено, що всі компоненти відношення до себе, самооцінки, самоповаги тісно пов’язані у них з рівнем розвитку професійної «Яконцепції», оцінкою власної особистості, як професіонала. Чим більш успішною є жінка у власній професійній діяльності, тим більш високим є рівень її самооцінки, тим більш позитивним є ставлення до себе, як до особистості. Самовідношення має захисні можливості. Людина може захищати своє «Я» від негативних емоцій і підтримувати самоповагу на відносно постійному рівні. Одним із засобів такого захисту є негативна самооцінка, розрахована на виникнення позитивних реакцій співчуття у інших людей. Методологічні питання і прикладні завдання професійно-особистісного розвитку складають одну з центральних проблем сучасної психологічної науки. У методології досліджуються одиниці аналізу психічної реальності особистості професіонала як активної цілісності, що саморозвивається, самоактуалізується в професійній сфері. У вітчизняній психології методологічною основою вивчення питань розвитку особистості професіонала стали системний і суб’єктно-діяльнісний підходи. Успішне становлення професіонала, що забезпечує ефективність професійної діяльності, розглядається як частина загального розвитку особистості. Загальнопсихологічна суть цієї проблеми зводиться до двох положень: розвиток особистості відбувається в діяльності; особистість виявляється в професії.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9613
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.PDF390,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.