Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоступна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-10T16:26:51Z-
dc.date.available2019-12-10T16:26:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСоціальна реклама в сучасному суспільстві : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції, 2 грудня 2011 р.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9697-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХ. : Ін-т соціальної політики регіонуru_RU
dc.subjectсоціальна реклама, визначення поняттяru_RU
dc.titleВизначення сутності соціальної рекламиru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поступна О.В. Визначення сутності соціальної реклами.pdf720,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.