Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9697
Назва: Визначення сутності соціальної реклами
Автори: Поступна, Олена Вікторівна
Ключові слова: соціальна реклама, визначення поняття
Дата публікації: 2011
Видавництво: Х. : Ін-т соціальної політики регіону
Бібліографічний опис: Соціальна реклама в сучасному суспільстві : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції, 2 грудня 2011 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9697
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поступна О.В. Визначення сутності соціальної реклами.pdf720,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.