Перегляд зібрання за групою - Автори Шведун, Вікторія Олександрівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 41 до 60 із 63 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018-12ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗЕЛЕНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В УКРАЇНІШведун, Вікторія Олександрівна
2018ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО МОНІТОРИНГУ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖІгнатьєв, О. М.; Шведун, Вікторія Олександрівна
2021ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ В УКРАЇНІРубан, Артем Вікторович; Шведун, Вікторія Олександрівна
2019Підходи до державного регулювання кібербезпекиНадьон, Олена В'ячеславівна; Шведун, Вікторія Олександрівна
2016Розвиток державного регулювання інноваційної реклами в УкраїніШведун, Вікторія Олександрівна
2022РОЗВИТОК ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОЇ БЕЗПЕКИШведун, Вікторія Олександрівна; Рубан, Артем Вікторович
2016Розробка механізму впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2017Розробка організаційного забезпечення державного управління недотриманнями рекламного законодавстваШведун, Вікторія Олександрівна
2018-12РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ Й ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІШведун, Вікторія Олександрівна
2017РОЛЬ МЕЖДУНАРОДНЫХ ТОРГОВЫХ ОТНОШЕНИЙ В РЕАЛИЗАЦИИ ОБЪЕДИНЕННОЙ ВНЕШНЕЙ ПОЛИТИКИ И ПОЛИТИКИ БЕЗОПАСНОСТИ ЕСШведун, Вікторія Олександрівна
2016Специфіка використання індикативного планування в механізмі практичного впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіШведун, Вікторія Олександрівна
2016СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯШведун, Вікторія Олександрівна; Луценко, Тетяна Олексіївна
2018-03СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ТА МЕХАНІЗМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИШведун, Вікторія Олександрівна
2016СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2017ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІШведун, Вікторія Олександрівна
2023ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИРубан, Артем Вікторович; Шведун, Вікторія Олександрівна
2017Управління ризиками в інноваційному підприємництвіШведун, Вікторія Олександрівна
2016ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНИХ МЕХАНІЗМІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ІНФОРМУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ЩОДО НАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИШведун, Вікторія Олександрівна
2016ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПЕРЕХІДНИХ УМОВАХШведун, Вікторія Олександрівна
2016Формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами на основі підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників”Шведун, Вікторія Олександрівна