Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкориніна-Погребна, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorЧуєшкова, Валерія-
dc.date.accessioned2019-12-30T17:17:06Z-
dc.date.available2019-12-30T17:17:06Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationСборник публикаций мультидисциплинарного научного журнала «Архивариус» г. Киева: сборник со статьями (уровень стандарта, академический уровень).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10206-
dc.descriptionОстаннім часом у підприємств зі світовим ім’ям набуває широкого розвитку аналіз причин виникнення та засобів боротьби з конфліктними ситуаціями як усередині колективу, так і між підприємствами в цілому. Набувають популярності такі види професій, як конфліктолог та кризовий менеджер. Управлінська політика, спрямована на зменшення рівня емоційного напруження й підвищення рівня довіри до підприємства з боку його робітників та ведення різних тактик та стратегій розв’язання конфліктів, сприяє підвищенню прибутковості підприємства, покращенню кадрової політики, зростанню його працівників у професійній сфері та ін. Суперечності, що виникають унаслідок відмінностей у поглядах, інтересах, прагненнях людей і сприймаються та оцінюються як несумісні з їх власними, призводять до психологічної напруженості та протиборства, що може супроводжуватися спробами примусового нав’язування власної позиції.ru_RU
dc.description.abstractОстаннім часом у підприємств зі світовим ім’ям набуває широкого розвитку аналіз причин виникнення та засобів боротьби з конфліктними ситуаціями як усередині колективу, так і між підприємствами в цілому. Набувають популярності такі види професій, як конфліктолог та кризовий менеджер. Управлінська політика, спрямована на зменшення рівня емоційного напруження й підвищення рівня довіри до підприємства з боку його робітників та ведення різних тактик та стратегій розв’язання конфліктів, сприяє підвищенню прибутковості підприємства, покращенню кадрової політики, зростанню його працівників у професійній сфері та ін. Суперечності, що виникають унаслідок відмінностей у поглядах, інтересах, прагненнях людей і сприймаються та оцінюються як несумісні з їх власними, призводять до психологічної напруженості та протиборства, що може супроводжуватися спробами примусового нав’язування власної позиції.ru_RU
dc.publisherКиїв: мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус», 2019.ru_RU
dc.relation.ispartofseries11;44-
dc.subjectРОЗВ’ЯЗАННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВru_RU
dc.subjectЕМОЦІЙНе НАПРУЖЕННЯru_RU
dc.titleСПОСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВ ТА ЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arkhivarius_20_11_2019.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.