Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10206
Назва: СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВ ТА ЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯ
Автори: Скориніна-Погребна, Ольга Володимирівна
Чуєшкова, Валерія
Ключові слова: РОЗВ’ЯЗАННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВ
ЕМОЦІЙНе НАПРУЖЕННЯ
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Київ: мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус», 2019.
Бібліографічний опис: Сборник публикаций мультидисциплинарного научного журнала «Архивариус» г. Киева: сборник со статьями (уровень стандарта, академический уровень).
Серія/номер: 11;44
Короткий огляд (реферат): Останнім часом у підприємств зі світовим ім’ям набуває широкого розвитку аналіз причин виникнення та засобів боротьби з конфліктними ситуаціями як усередині колективу, так і між підприємствами в цілому. Набувають популярності такі види професій, як конфліктолог та кризовий менеджер. Управлінська політика, спрямована на зменшення рівня емоційного напруження й підвищення рівня довіри до підприємства з боку його робітників та ведення різних тактик та стратегій розв’язання конфліктів, сприяє підвищенню прибутковості підприємства, покращенню кадрової політики, зростанню його працівників у професійній сфері та ін. Суперечності, що виникають унаслідок відмінностей у поглядах, інтересах, прагненнях людей і сприймаються та оцінюються як несумісні з їх власними, призводять до психологічної напруженості та протиборства, що може супроводжуватися спробами примусового нав’язування власної позиції.
Опис: Останнім часом у підприємств зі світовим ім’ям набуває широкого розвитку аналіз причин виникнення та засобів боротьби з конфліктними ситуаціями як усередині колективу, так і між підприємствами в цілому. Набувають популярності такі види професій, як конфліктолог та кризовий менеджер. Управлінська політика, спрямована на зменшення рівня емоційного напруження й підвищення рівня довіри до підприємства з боку його робітників та ведення різних тактик та стратегій розв’язання конфліктів, сприяє підвищенню прибутковості підприємства, покращенню кадрової політики, зростанню його працівників у професійній сфері та ін. Суперечності, що виникають унаслідок відмінностей у поглядах, інтересах, прагненнях людей і сприймаються та оцінюються як несумісні з їх власними, призводять до психологічної напруженості та протиборства, що може супроводжуватися спробами примусового нав’язування власної позиції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10206
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arkhivarius_20_11_2019.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.