Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10565
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОДІЄВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я У СТУДЕНТІВ
Автори: Світлична, Наталія Олександрівна
Табачик, Інна
Мірошниченко, Оксана
Ключові слова: Юнацький вік
Студенти
Профілактика
Корекція
Адиктивна поведінка
Психологічний тренінг
Дата публікації: 2019
Серія/номер: УДК;159.922.8:378
Опис: Статтю присвячено особливостям використання психолого-педагогічних засобів для здійснення найбільш ефективних кроків формування у студентів позитивно-дієвого ставлення до власного здоров’я. Метою роботи було здійснення теоретичного аналізу основних психолого-педагогічних засобів профілактики й корекції адиктивної поведінки студентів. Застосовувався комплекс теоретичних (рефлексивний аналіз та узагальнення наукової літератури) й емпіричних (інструментарії математичної статистики) методів, вибір та поєднання яких зумовлені метою й завданнями дослідження. Важливою психолого-педагогічною умовою профілактики адиктивної поведінки студентів є здійснення профілактичного моніторингу, тобто відстеження показників можливих умов та факторів тютюногенного, алкогенного ризику, що передбачає створення відповідного наукового підґрунтя. Необхідною умовою у вирішенні проблем сформованості інтересу до власного до здоров’я у системі ставлень світосприйняття студентів є формування мотиваційного компонента, позитивного відношення до навчальної діяльності та психологічного благополуччя. Особливого значення у ракурсі означеної проблематики набуває психологічний тренінг як засіб перепрограмування моделі управління поведінкою та діяльністю, що вже існує в людини, в цьому разі у підлітків та людей юнацького віку. У програмі тренінгу застосована модель покрокової зміни адиктивної поведінки. Формами соціально-психологічної допомоги в роботі зі студенством є профілактика й корекція когнітивних розладів із використанням вправ та ігор, що засновані на сполученні когнітивних і сугестивних компонентів, корекція емоційно-особистісних порушень тощо. Недостатньо дослідженими залишаються можливості корекції адиктивної поведінки студентів в період навчання в закладах вищої освіти засобами психологічного тренінгу інтегративного типу. Тому практичне значення саме цього комплексу психотерапевтичних технік розширює уявлення про шляхи корекції адикцій у юнацтва через застосування психологічних засобів розвитку позитивно-дієвого ставлення до здоров’я в системі базових відношень особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10565
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Херсон.pdf814,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.