Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10929
Назва: | Сучасний педагог |
Інші назви: | Підвищення якості освіти шляхом застосування інтегративних технологій |
Автори: | Трегубов, Д.Г. Трегубова, І.М. Азарова, А.О. та, інші |
Ключові слова: | освітній кластер інклюзія кінезіологія компетенція адаптація метод проектів інтеграція |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Акцент ПП |
Бібліографічний опис: | Трегубова І.М., Трегубов Д.Г. Підвищення якості освіти шляхом застосування інтегративних технологій. Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020. Т. 2.– 242 с. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто стан сучасної освіти в Україні. Зроблено акцент на інтегративних технологіях підвищення якості освіти. Порівняно можливості застосування інтегрованого заняття, методу проектів та освітнього кластеру. Показано, що такі технології не можуть замінити академічну освіту, тому виникає питання з’ясування їх місця в освітньому полі. Висловлено думку, що при застосуванні інтеграції у навчальному процесі у будь-якому разі реалізується метод проектів, але водночас можна сказати, що об’єднання різних навчальних тем створює освітній мікрокластер та кластерне формування певних компетенцій. Інтеграційні технології дозволяють розвивати здібності до адаптації до умов очікуваної діяльності, а також впроваджувати інклюзивну освіту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10929 |
ISSN: | 978-966-921-250 -4 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СучаснПед2020.pdf | Метод проектів в освіті | 775,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.