Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10929
Title: Сучасний педагог
Other Titles: Підвищення якості освіти шляхом застосування інтегративних технологій
Authors: Трегубов, Д.Г.
Трегубова, І.М.
Азарова, А.О.
та, інші
Keywords: освітній кластер
інклюзія
кінезіологія
компетенція
адаптація
метод проектів
інтеграція
Issue Date: 2020
Publisher: Акцент ПП
Citation: Трегубова І.М., Трегубов Д.Г. Підвищення якості освіти шляхом застосування інтегративних технологій. Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020. Т. 2.– 242 с.
Abstract: Розглянуто стан сучасної освіти в Україні. Зроблено акцент на інтегративних технологіях підвищення якості освіти. Порівняно можливості застосування інтегрованого заняття, методу проектів та освітнього кластеру. Показано, що такі технології не можуть замінити академічну освіту, тому виникає питання з’ясування їх місця в освітньому полі. Висловлено думку, що при застосуванні інтеграції у навчальному процесі у будь-якому разі реалізується метод проектів, але водночас можна сказати, що об’єднання різних навчальних тем створює освітній мікрокластер та кластерне формування певних компетенцій. Інтеграційні технології дозволяють розвивати здібності до адаптації до умов очікуваної діяльності, а також впроваджувати інклюзивну освіту.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10929
ISSN: 978-966-921-250 -4
Appears in Collections:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СучаснПед2020.pdfМетод проектів в освіті775,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.