Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10941
Назва: | Проблеми та перспективи інклюзивної освіти |
Автори: | Трегубов, Д.Г. Трегубова, І.М. |
Ключові слова: | педагогічні методики кінезіологія інклюзія |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | ХДПУ ім. Г.С. Сковороди |
Бібліографічний опис: | Трегубов Д.Г., Трегубова І.М. Проблеми та перспективи інклюзивної освіти // «Ціннісні орієнтири в мистецькому просторі – індивід і соціальний контекст»: Всеукраїнська наукова конференція з міжнародною участю. Харків. ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2020. с. 92. |
Короткий огляд (реферат): | За власним досвідом, більшість дітей старшого дошкільного віку потребує означених заходів, оскільки до певних вад особистості додаються: розбіжність у розвитку, сприйняття світу правою чи лівою півкулею, нездатність до організованих дій, малий час акцентованої уваги, гіперактивність, неконтрольовані рухи та поведінка, емоційність щодо невдач. Тому важливими елементами розвитку дитини є: робота у групах, розвиток дрібної моторики руки, психогімнастичні вправи, ігрова форма завдань, виконання вправ на доступному рівні, «відкритий альбом» для власних справ, інтеграція письмових й логічних вправ з творчими завданнями, використання логопедичних, кінезіологічних вправ, тактильних відчуттів, театралізації, що компенсує наявність вад розвитку (мовленнєвих, розумових, психологічних, моторики) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10941 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Конф ХДПУ2020 (1).pdf | Проблеми інклюзівної освіти | 566,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.