Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10941
Назва: Проблеми та перспективи інклюзивної освіти
Автори: Трегубов, Д.Г.
Трегубова, І.М.
Ключові слова: педагогічні методики
кінезіологія
інклюзія
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: ХДПУ ім. Г.С. Сковороди
Бібліографічний опис: Трегубов Д.Г., Трегубова І.М. Проблеми та перспективи інклюзивної освіти // «Ціннісні орієнтири в мистецькому просторі – індивід і соціальний контекст»: Всеукраїнська наукова конференція з міжнародною участю. Харків. ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2020. с. 92.
Короткий огляд (реферат): За власним досвідом, більшість дітей старшого дошкільного віку потребує означених заходів, оскільки до певних вад особистості додаються: розбіжність у розвитку, сприйняття світу правою чи лівою півкулею, нездатність до організованих дій, малий час акцентованої уваги, гіперактивність, неконтрольовані рухи та поведінка, емоційність щодо невдач. Тому важливими елементами розвитку дитини є: робота у групах, розвиток дрібної моторики руки, психогімнастичні вправи, ігрова форма завдань, виконання вправ на доступному рівні, «відкритий альбом» для власних справ, інтеграція письмових й логічних вправ з творчими завданнями, використання логопедичних, кінезіологічних вправ, тактильних відчуттів, театралізації, що компенсує наявність вад розвитку (мовленнєвих, розумових, психологічних, моторики)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10941
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конф ХДПУ2020 (1).pdfПроблеми інклюзівної освіти566,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.