Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксимова, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorГлібко, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorГорбатенко, Дмитро-
dc.date.accessioned2020-11-04T10:24:43Z-
dc.date.available2020-11-04T10:24:43Z-
dc.date.issued2013-04-
dc.identifier.isbn966-7665-80-1-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11468-
dc.description.abstractРозглянуто підходи до створення візуального презентаційного ряду, який спрямований на цільову аудиторію, що складають потенційні абітурієнти. Наведено графічні та відео зразки розробленої інформаційної рекламно-представницької продукції.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУУ"КПІ"ru_RU
dc.relation.ispartofseries2;с.38-40-
dc.subjectСтильова єдністьru_RU
dc.subjectрастрова графікаru_RU
dc.subjectвекторна графікаru_RU
dc.subjectграфічні нормативиru_RU
dc.subjectвиди візуального впливуru_RU
dc.subjectрізновиди презентаційної продукціїru_RU
dc.titleСТВОРЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО ІМІДЖУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ В МЕЖАХ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ АБІТУРІЄНТСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНОЇ КАМПАНІЇru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MaksymovaKPI2013.pdf5,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.