Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11468
Title: СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО ІМІДЖУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ В МЕЖАХ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ АБІТУРІЄНТСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНОЇ КАМПАНІЇ
Authors: Максимова, Марія Олександрівна
Глібко, Олена Анатоліївна
Горбатенко, Дмитро
Keywords: Стильова єдність
растрова графіка
векторна графіка
графічні нормативи
види візуального впливу
різновиди презентаційної продукції
Issue Date: Apr-2013
Publisher: НТУУ"КПІ"
Series/Report no.: 2;с.38-40
Abstract: Розглянуто підходи до створення візуального презентаційного ряду, який спрямований на цільову аудиторію, що складають потенційні абітурієнти. Наведено графічні та відео зразки розробленої інформаційної рекламно-представницької продукції.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11468
ISBN: 966-7665-80-1
Appears in Collections:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MaksymovaKPI2013.pdf5,44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.