Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11468
Назва: СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО ІМІДЖУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ В МЕЖАХ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ АБІТУРІЄНТСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНОЇ КАМПАНІЇ
Автори: Максимова, Марія Олександрівна
Глібко, Олена Анатоліївна
Горбатенко, Дмитро
Ключові слова: Стильова єдність
растрова графіка
векторна графіка
графічні нормативи
види візуального впливу
різновиди презентаційної продукції
Дата публікації: кві-2013
Видавництво: НТУУ"КПІ"
Серія/номер: 2;с.38-40
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи до створення візуального презентаційного ряду, який спрямований на цільову аудиторію, що складають потенційні абітурієнти. Наведено графічні та відео зразки розробленої інформаційної рекламно-представницької продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11468
ISBN: 966-7665-80-1
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MaksymovaKPI2013.pdf5,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.