Поле DC | Значення | Мова |
dc.contributor.author | Карпеко, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T07:28:45Z | - |
dc.date.available | 2020-11-26T07:28:45Z | - |
dc.date.issued | 2020-03 | - |
dc.identifier.citation | матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 18–19 березня 2020 р. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11581 | - |
dc.description | До сфери освіти сьогодні звернена увага багатьох науковцівтеоретиків і практиків державного управління. Тільки держави, що мають в розпорядженні високоефективну систему освіти, що
відповідає сучасним вимогам, можуть увійти до числа розвинених країн сучасного світу. Практично в усіх країнах, що демонструють високі темпи економічного зростання, пріоритетним напрямом є розвиток освіти.
Для того, щоб вірно сприймати, аналізувати й оцінювати інформацію,
людина повинна мати достатній інтелект і необхідний комплекс знань. Основи для цього закладаються саме на рівні загальної середньої освіти, що
пред'являє все більш високі вимоги до загальноосвітніх установ.
Дослідження організаційно-економічного механізму державного регулювання в загальній середній освіті набуває особливу актуальність у наші
дні, коли проводиться активне реформування системи освіти. Обговорення
щодо проведення даної реформи ведуться як серед управлінців-практиків (не
лише системи освіти), так і в академічних кругах. При цьому багато пропозицій щодо реформування вимагає ретельного критичного аналізу. Основні
розбіжності торкаються таких напрямів реформування організаційноекономічного механізму в загальній середній освіті, як зміна статусу освітніх
установ, перехід до нових нормативів і стандартів фінансування. При цьому
основне обґрунтування вказаних проблем знаходиться в площині впровадження нових економічних європейських відносину систему освіти. | ru_RU |
dc.description.abstract | Статтю присвячено розв’язанню актуальної для науки державного управління проблеми щодо обґрунтування теоретичних засад удосконалення організаційно-економічного механізму державного управління в загальній середній
освіті України, а також розробці науково-прикладних технологій практичного використання одержаних результатів.
На основі теоретико-методологічного підґрунтя зробленого аналізу, наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних учених у галузі державного управління,
обґрунтовано критерії ефективності державної освітньої політики та окреслено
напрями удосконалення організаційно-економічного механізму державного управління розвитку загальної середньої освіти в Україні. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Національного університету цивільного захисту України | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 12;21 | - |
dc.subject | state regulation of secondary education, education reforming, organizational and economic mechanism, educational policy, educational institutions державне регулювання загальної середньої освіти, реформування освіти, організаційно-економічний механізм, освітня політика, заклади освіти | ru_RU |
dc.title | Стратегічні напрями удосконалення організаційно-економічного механізму в загальній середній школі | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: |
|