Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11581
Назва: | Стратегічні напрями удосконалення організаційно-економічного механізму в загальній середній школі |
Автори: | Карпеко, Надія Миколаївна |
Ключові слова: | state regulation of secondary education, education reforming, organizational and economic mechanism, educational policy, educational institutions державне регулювання загальної середньої освіти, реформування освіти, організаційно-економічний механізм, освітня політика, заклади освіти |
Дата публікації: | бер-2020 |
Видавництво: | Національного університету цивільного захисту України |
Бібліографічний опис: | матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 18–19 березня 2020 р. |
Серія/номер: | 12;21 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено розв’язанню актуальної для науки державного управління проблеми щодо обґрунтування теоретичних засад удосконалення організаційно-економічного механізму державного управління в загальній середній освіті України, а також розробці науково-прикладних технологій практичного використання одержаних результатів. На основі теоретико-методологічного підґрунтя зробленого аналізу, наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних учених у галузі державного управління, обґрунтовано критерії ефективності державної освітньої політики та окреслено напрями удосконалення організаційно-економічного механізму державного управління розвитку загальної середньої освіти в Україні. |
Опис: | До сфери освіти сьогодні звернена увага багатьох науковцівтеоретиків і практиків державного управління. Тільки держави, що мають в розпорядженні високоефективну систему освіти, що відповідає сучасним вимогам, можуть увійти до числа розвинених країн сучасного світу. Практично в усіх країнах, що демонструють високі темпи економічного зростання, пріоритетним напрямом є розвиток освіти. Для того, щоб вірно сприймати, аналізувати й оцінювати інформацію, людина повинна мати достатній інтелект і необхідний комплекс знань. Основи для цього закладаються саме на рівні загальної середньої освіти, що пред'являє все більш високі вимоги до загальноосвітніх установ. Дослідження організаційно-економічного механізму державного регулювання в загальній середній освіті набуває особливу актуальність у наші дні, коли проводиться активне реформування системи освіти. Обговорення щодо проведення даної реформи ведуться як серед управлінців-практиків (не лише системи освіти), так і в академічних кругах. При цьому багато пропозицій щодо реформування вимагає ретельного критичного аналізу. Основні розбіжності торкаються таких напрямів реформування організаційноекономічного механізму в загальній середній освіті, як зміна статусу освітніх установ, перехід до нових нормативів і стандартів фінансування. При цьому основне обґрунтування вказаних проблем знаходиться в площині впровадження нових економічних європейських відносину систему освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11581 |
Розташовується у зібраннях: |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
карпеко.pdf | 381,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.