Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРУВАННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ ДО СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ |
Автори: | Шароватова О.П. |
Ключові слова: | Гендерна рівність, ґендерний підхід, освітні практики сектору безпеки і оборони |
Дата публікації: | вер-2020 |
Видавництво: | Тернопіль : ТНПУ, 2020. |
Бібліографічний опис: | Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2020 р. / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; за заг. ред. В. П. Кравця, О. М. Кікінежді. Тернопіль : ТНПУ, 2020. 288 c. С.70-72. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16221. |
Короткий огляд (реферат): | Актуалізовано питання ґендерної рівності, її теоретичного аспекту, особливостей вітчизняних освітніх практик у цьому контексті. Наголошено, що, не дивлячись на певну змістовність заходів, що реалізуються, впровадження ґендерного підходу в освітніх практиках сектору безпеки і оборони поки що залишається недостатньо результативним у частині розширення навчальних програм та/чи створення нових ґендерних курсів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694 |
ISBN: | 978-617-595-103-3 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шароватова О.П. ТНПУ ім.В.Гнатюка 2020.pdf | 431,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.