Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРУВАННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ ДО СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ
Автори: Шароватова О.П.
Ключові слова: Гендерна рівність, ґендерний підхід, освітні практики сектору безпеки і оборони
Дата публікації: вер-2020
Видавництво: Тернопіль : ТНПУ, 2020.
Бібліографічний опис: Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2020 р. / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; за заг. ред. В. П. Кравця, О. М. Кікінежді. Тернопіль : ТНПУ, 2020. 288 c. С.70-72. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16221.
Короткий огляд (реферат): Актуалізовано питання ґендерної рівності, її теоретичного аспекту, особливостей вітчизняних освітніх практик у цьому контексті. Наголошено, що, не дивлячись на певну змістовність заходів, що реалізуються, впровадження ґендерного підходу в освітніх практиках сектору безпеки і оборони поки що залишається недостатньо результативним у частині розширення навчальних програм та/чи створення нових ґендерних курсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694
ISBN: 978-617-595-103-3
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шароватова О.П. ТНПУ ім.В.Гнатюка 2020.pdf431,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.