Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШведун, В.О.-
dc.date.accessioned2020-12-18T12:00:32Z-
dc.date.available2020-12-18T12:00:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12051-
dc.descriptionThe model of unification of state regulation mechanisms in advertising activity sphere on the basis of research of preconditions of state’s intervention into the processes, which occur in the advertising market, is offered in the article.ru_RU
dc.description.abstractВ статті запропоновано модель уніфікації державного регулювання в сфері рекламної діяльності на основі дослідження передумов втручання держави в процеси, що відбуваються на ринку реклами.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries1 (4) (2016);-
dc.subjectуніфікаціяru_RU
dc.subjectдержавне регулюванняru_RU
dc.subjectсфера рекламної діяльностіru_RU
dc.subjectмодельru_RU
dc.titleУНІФІКАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ShvedunVO.pdf449,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.