Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12051
Title: УНІФІКАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Шведун, В.О.
Keywords: уніфікація
державне регулювання
сфера рекламної діяльності
модель
Issue Date: 2016
Publisher: НУЦЗУ
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Series/Report no.: 1 (4) (2016);
Abstract: В статті запропоновано модель уніфікації державного регулювання в сфері рекламної діяльності на основі дослідження передумов втручання держави в процеси, що відбуваються на ринку реклами.
Description: The model of unification of state regulation mechanisms in advertising activity sphere on the basis of research of preconditions of state’s intervention into the processes, which occur in the advertising market, is offered in the article.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12051
Appears in Collections:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ShvedunVO.pdf449,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.