Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12051
Назва: УНІФІКАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Шведун, В.О.
Ключові слова: уніфікація
державне регулювання
сфера рекламної діяльності
модель
Дата публікації: 2016
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 1 (4) (2016);
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано модель уніфікації державного регулювання в сфері рекламної діяльності на основі дослідження передумов втручання держави в процеси, що відбуваються на ринку реклами.
Опис: The model of unification of state regulation mechanisms in advertising activity sphere on the basis of research of preconditions of state’s intervention into the processes, which occur in the advertising market, is offered in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12051
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ShvedunVO.pdf449,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.