Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Надія Павлівна-
dc.contributor.authorТищенко, Анастасія Павлівна-
dc.date.accessioned2021-02-03T07:55:37Z-
dc.date.available2021-02-03T07:55:37Z-
dc.date.issued2020-12-04-
dc.identifier.citationМіжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНА ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12518-
dc.description.abstractПрирода міжособистісних відносин в будь-яких спільнотах достатньо складна. В них виявляються як суто індивідуальні якості особистості - її емоційні і вольові властивості, інтелектуальні можливості, так і засвоєні особистістю норми і цінності суспільства. Саме активність особистості, її діяння є найважливішою ланкою в системі міжособистісних відносин.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИru_RU
dc.subjectемпатія, відносини, формування, студенти , процес навчанняru_RU
dc.titleРОЛЬ ЕМПАТІЇ У ФОРМУВАННІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cергієнко Н.П. _тези.pdf737,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.