Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12518
Назва: | РОЛЬ ЕМПАТІЇ У ФОРМУВАННІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ |
Автори: | Сергієнко, Надія Павлівна Тищенко, Анастасія Павлівна |
Ключові слова: | емпатія, відносини, формування, студенти , процес навчання |
Дата публікації: | 4-гру-2020 |
Видавництво: | ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ |
Бібліографічний опис: | Міжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНА ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» |
Короткий огляд (реферат): | Природа міжособистісних відносин в будь-яких спільнотах достатньо складна. В них виявляються як суто індивідуальні якості особистості - її емоційні і вольові властивості, інтелектуальні можливості, так і засвоєні особистістю норми і цінності суспільства. Саме активність особистості, її діяння є найважливішою ланкою в системі міжособистісних відносин. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12518 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Cергієнко Н.П. _тези.pdf | 737,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.