Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12518
Назва: РОЛЬ ЕМПАТІЇ У ФОРМУВАННІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
Автори: Сергієнко, Надія Павлівна
Тищенко, Анастасія Павлівна
Ключові слова: емпатія, відносини, формування, студенти , процес навчання
Дата публікації: 4-гру-2020
Видавництво: ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ
Бібліографічний опис: Міжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНА ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»
Короткий огляд (реферат): Природа міжособистісних відносин в будь-яких спільнотах достатньо складна. В них виявляються як суто індивідуальні якості особистості - її емоційні і вольові властивості, інтелектуальні можливості, так і засвоєні особистістю норми і цінності суспільства. Саме активність особистості, її діяння є найважливішою ланкою в системі міжособистісних відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12518
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cергієнко Н.П. _тези.pdf737,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.