Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2021-05-31T11:13:37Z-
dc.date.available2021-05-31T11:13:37Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationXII Всеукраїнська конференція молодих вчених «Молоді вчені 2021 – від теорії до практики» (25 березня 2021 р., Дніпро, Україна): Урядники: Хохлова Т.С., Ступак Ю.О. – Дніпро-Дике Поле, 2021. – 236 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069-
dc.description.abstractВ наш час, в більшості країн, оцінка ефективності освітньої системи визначається завдяки нормативам системи якості та рекомендаціями нормативних документів у сфері якості, а також співвідношенням результатів освітньої й наукової діяльності з цільовими показниками. До основних принципів розвитку якості освіти варто віднести: - системність; - централізація освітнього процесу; - створення гнучких організаційних освітніх структур; - розробка освітніх й розвиваючих програм на різних рівнях освіти.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональна металургійна академія України, м. Дніпроru_RU
dc.subjectоцінка ефективностіru_RU
dc.subjectпринципи розвитку якості освітиru_RU
dc.titleОцінка якості вищої освіти на основі європейського досвідуru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
--molvch-2021-full.pdf23,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.