Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Вавренюк, Сергій Анатолійович | - |
| dc.date.accessioned | 2021-05-31T11:13:37Z | - |
| dc.date.available | 2021-05-31T11:13:37Z | - |
| dc.date.issued | 2021-03 | - |
| dc.identifier.citation | XII Всеукраїнська конференція молодих вчених «Молоді вчені 2021 – від теорії до практики» (25 березня 2021 р., Дніпро, Україна): Урядники: Хохлова Т.С., Ступак Ю.О. – Дніпро-Дике Поле, 2021. – 236 с. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069 | - |
| dc.description.abstract | В наш час, в більшості країн, оцінка ефективності освітньої системи визначається завдяки нормативам системи якості та рекомендаціями нормативних документів у сфері якості, а також співвідношенням результатів освітньої й наукової діяльності з цільовими показниками. До основних принципів розвитку якості освіти варто віднести: - системність; - централізація освітнього процесу; - створення гнучких організаційних освітніх структур; - розробка освітніх й розвиваючих програм на різних рівнях освіти. | ru_RU |
| dc.language.iso | uk | ru_RU |
| dc.publisher | Національна металургійна академія України, м. Дніпро | ru_RU |
| dc.subject | оцінка ефективності | ru_RU |
| dc.subject | принципи розвитку якості освіти | ru_RU |
| dc.title | Оцінка якості вищої освіти на основі європейського досвіду | ru_RU |
| dc.type | Thesis | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| --molvch-2021-full.pdf | 23,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


