Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вавренюк, Сергій Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-31T11:13:37Z | - |
dc.date.available | 2021-05-31T11:13:37Z | - |
dc.date.issued | 2021-03 | - |
dc.identifier.citation | XII Всеукраїнська конференція молодих вчених «Молоді вчені 2021 – від теорії до практики» (25 березня 2021 р., Дніпро, Україна): Урядники: Хохлова Т.С., Ступак Ю.О. – Дніпро-Дике Поле, 2021. – 236 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069 | - |
dc.description.abstract | В наш час, в більшості країн, оцінка ефективності освітньої системи визначається завдяки нормативам системи якості та рекомендаціями нормативних документів у сфері якості, а також співвідношенням результатів освітньої й наукової діяльності з цільовими показниками. До основних принципів розвитку якості освіти варто віднести: - системність; - централізація освітнього процесу; - створення гнучких організаційних освітніх структур; - розробка освітніх й розвиваючих програм на різних рівнях освіти. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Національна металургійна академія України, м. Дніпро | ru_RU |
dc.subject | оцінка ефективності | ru_RU |
dc.subject | принципи розвитку якості освіти | ru_RU |
dc.title | Оцінка якості вищої освіти на основі європейського досвіду | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
--molvch-2021-full.pdf | 23,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.