Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069
Назва: | Оцінка якості вищої освіти на основі європейського досвіду |
Автори: | Вавренюк, Сергій Анатолійович |
Ключові слова: | оцінка ефективності принципи розвитку якості освіти |
Дата публікації: | бер-2021 |
Видавництво: | Національна металургійна академія України, м. Дніпро |
Бібліографічний опис: | XII Всеукраїнська конференція молодих вчених «Молоді вчені 2021 – від теорії до практики» (25 березня 2021 р., Дніпро, Україна): Урядники: Хохлова Т.С., Ступак Ю.О. – Дніпро-Дике Поле, 2021. – 236 с. |
Короткий огляд (реферат): | В наш час, в більшості країн, оцінка ефективності освітньої системи визначається завдяки нормативам системи якості та рекомендаціями нормативних документів у сфері якості, а також співвідношенням результатів освітньої й наукової діяльності з цільовими показниками. До основних принципів розвитку якості освіти варто віднести: - системність; - централізація освітнього процесу; - створення гнучких організаційних освітніх структур; - розробка освітніх й розвиваючих програм на різних рівнях освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
--molvch-2021-full.pdf | 23,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.