Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069
Назва: Оцінка якості вищої освіти на основі європейського досвіду
Автори: Вавренюк, Сергій Анатолійович
Ключові слова: оцінка ефективності
принципи розвитку якості освіти
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: Національна металургійна академія України, м. Дніпро
Бібліографічний опис: XII Всеукраїнська конференція молодих вчених «Молоді вчені 2021 – від теорії до практики» (25 березня 2021 р., Дніпро, Україна): Урядники: Хохлова Т.С., Ступак Ю.О. – Дніпро-Дике Поле, 2021. – 236 с.
Короткий огляд (реферат): В наш час, в більшості країн, оцінка ефективності освітньої системи визначається завдяки нормативам системи якості та рекомендаціями нормативних документів у сфері якості, а також співвідношенням результатів освітньої й наукової діяльності з цільовими показниками. До основних принципів розвитку якості освіти варто віднести: - системність; - централізація освітнього процесу; - створення гнучких організаційних освітніх структур; - розробка освітніх й розвиваючих програм на різних рівнях освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13069
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
--molvch-2021-full.pdf23,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.