Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13393
Назва: | Запровадження гендерної складової до змісту освітніх програм закладів вищої освіти сектору безпеки і оборони України |
Автори: | Шароватова О.П. Цимбал Б.М. |
Ключові слова: | Сектор безпеки і оборони України, підготовка фахівців, гендерний підхід |
Дата публікації: | кві-2021 |
Видавництво: | Харків : ХНМУ, 2021. |
Бібліографічний опис: | Гендер. Екологія. Здоров’я: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 22‒23 квітня 2021 р.) / ред. кол.: В.А. Капустник, В.М. Лісовий, В.В. М’ясоєдов та ін. Харків : ХНМУ, 2021. С. 144-145. |
Короткий огляд (реферат): | Актуалізовано необхідність модернізації підходів дотримання принципів рівності чоловіків та жінок у безпековому секторі, формування гендерної компетентності сучасної особистості. Наголошено, що вирішенню питань включення в освітній процес майбутніх фахівців основних знань гендерної складової сприяють базові положення Методичних рекомендацій з інтегрування гендерних підходів в систему підготовки фахівців сектору безпеки і оборони України, що можуть бути реалізовані через такі навчальні дисципліни, як «Ґендерні основи безпеки та трудової діяльності». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13393 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шароватова О. Цимбал Б. ГЕЗ 2021.pdf | 264,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.