Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13393
Назва: Запровадження гендерної складової до змісту освітніх програм закладів вищої освіти сектору безпеки і оборони України
Автори: Шароватова О.П.
Цимбал Б.М.
Ключові слова: Сектор безпеки і оборони України, підготовка фахівців, гендерний підхід
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Харків : ХНМУ, 2021.
Бібліографічний опис: Гендер. Екологія. Здоров’я: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 22‒23 квітня 2021 р.) / ред. кол.: В.А. Капустник, В.М. Лісовий, В.В. М’ясоєдов та ін. Харків : ХНМУ, 2021. С. 144-145.
Короткий огляд (реферат): Актуалізовано необхідність модернізації підходів дотримання принципів рівності чоловіків та жінок у безпековому секторі, формування гендерної компетентності сучасної особистості. Наголошено, що вирішенню питань включення в освітній процес майбутніх фахівців основних знань гендерної складової сприяють базові положення Методичних рекомендацій з інтегрування гендерних підходів в систему підготовки фахівців сектору безпеки і оборони України, що можуть бути реалізовані через такі навчальні дисципліни, як «Ґендерні основи безпеки та трудової діяльності».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13393
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шароватова О. Цимбал Б. ГЕЗ 2021.pdf264,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.