Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13692
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горносталь, Стелла Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Петухова, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Марчук, Руслан | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-30T07:07:37Z | - |
dc.date.available | 2021-10-30T07:07:37Z | - |
dc.date.issued | 2021-09 | - |
dc.identifier.citation | Digital transformation of society: theoretical and applied approaches | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-83-960717-2-9 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13692 | - |
dc.description | Modern directions of teaching professional disciplines in higher educational institutions are analyzed. The main tasks for teachers, as well as ways of their solving for mastering special knowledge by applicants for higher education, have been determined. Peculiarities of mastering the practical component of disciplines are analyzed, which is connected with the need to obtain special knowledge and skills necessary for a graduate in practical activities. It is shown that different information technologies are able to increase the informativeness of classes, the quality of learning, to reproduce different versions of events in a matter of minutes. Peculiarities of development and application of such forms of distance learning as e-textbook, distance course, online testing, calculation programs are analyzed. The positive attitude of entrants to the use of information technologies was noted. | ru_RU |
dc.description.abstract | Проаналізовано сучасні напрями викладання професійно-профільованих дисциплін в закладах вищої освіти. Визначено основні задачі, що поставлено перед викладачами, та шляхи їх розв’язання для оволодіння здобувачами вищої освіти системою спеціальних знань. Проаналізовано особливості оволодіння практичною складовою дисциплін, яка пов’язана з визначено необхідністю отримання спеціальних знань та вмінь, потрібних випускнику в його практичній діяльності. Показано, що різноманітні інформаційні технології здатні підвищити інформативність занять, якість засвоюваного матеріалу, за лічені хвилини відтворювати різні варіанти подій. Проаналізовано особливості розробки та застосування таких форм дистанційного навчання, як електронний підручник, дистанційний курс, онлайн-тестування, розрахункові програми. Відзначено позитивне відношення здобувачів до користування інформаційними технологіями. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Publishing House of University of Technology, Katowice | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, Katowice Monograph 46;P.165-172 | - |
dc.subject | інформаційні технології | ru_RU |
dc.subject | дистанційний курс | ru_RU |
dc.subject | електронний підручник | ru_RU |
dc.subject | тестування | ru_RU |
dc.subject | професійно-профільована дисципліна | ru_RU |
dc.subject | professional-profiled discipline | ru_RU |
dc.subject | information technologies | ru_RU |
dc.subject | distance course | ru_RU |
dc.subject | electronic textbook | ru_RU |
dc.subject | testing | ru_RU |
dc.title | Особливості впровадження інформаційних технологій при дистанційному викладанні професійно-профільованих дисциплін | ru_RU |
dc.title.alternative | Features of the use of information technologies in professional discipline distance teaching | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної механіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПетуховаГорностальМарчук.pdf | 2,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.