Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорносталь, Стелла Анатоліївна-
dc.contributor.authorПетухова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorМарчук, Руслан-
dc.date.accessioned2021-10-30T07:07:37Z-
dc.date.available2021-10-30T07:07:37Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.citationDigital transformation of society: theoretical and applied approachesru_RU
dc.identifier.isbn978-83-960717-2-9-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13692-
dc.descriptionModern directions of teaching professional disciplines in higher educational institutions are analyzed. The main tasks for teachers, as well as ways of their solving for mastering special knowledge by applicants for higher education, have been determined. Peculiarities of mastering the practical component of disciplines are analyzed, which is connected with the need to obtain special knowledge and skills necessary for a graduate in practical activities. It is shown that different information technologies are able to increase the informativeness of classes, the quality of learning, to reproduce different versions of events in a matter of minutes. Peculiarities of development and application of such forms of distance learning as e-textbook, distance course, online testing, calculation programs are analyzed. The positive attitude of entrants to the use of information technologies was noted.ru_RU
dc.description.abstractПроаналізовано сучасні напрями викладання професійно-профільованих дисциплін в закладах вищої освіти. Визначено основні задачі, що поставлено перед викладачами, та шляхи їх розв’язання для оволодіння здобувачами вищої освіти системою спеціальних знань. Проаналізовано особливості оволодіння практичною складовою дисциплін, яка пов’язана з визначено необхідністю отримання спеціальних знань та вмінь, потрібних випускнику в його практичній діяльності. Показано, що різноманітні інформаційні технології здатні підвищити інформативність занять, якість засвоюваного матеріалу, за лічені хвилини відтворювати різні варіанти подій. Проаналізовано особливості розробки та застосування таких форм дистанційного навчання, як електронний підручник, дистанційний курс, онлайн-тестування, розрахункові програми. Відзначено позитивне відношення здобувачів до користування інформаційними технологіями.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherPublishing House of University of Technology, Katowiceru_RU
dc.relation.ispartofseriesSeries of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, Katowice Monograph 46;P.165-172-
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectдистанційний курсru_RU
dc.subjectелектронний підручникru_RU
dc.subjectтестуванняru_RU
dc.subjectпрофесійно-профільована дисциплінаru_RU
dc.subjectprofessional-profiled disciplineru_RU
dc.subjectinformation technologiesru_RU
dc.subjectdistance courseru_RU
dc.subjectelectronic textbookru_RU
dc.subjecttestingru_RU
dc.titleОсобливості впровадження інформаційних технологій при дистанційному викладанні професійно-профільованих дисциплінru_RU
dc.title.alternativeFeatures of the use of information technologies in professional discipline distance teachingru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної механіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПетуховаГорностальМарчук.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.