Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14282
Назва: | 5. Psychological And Pedagogical Aspects Of Innovation Processes In Educational Activities |
Автори: | Юрченко, Любов Іванівна |
Ключові слова: | psychophysiological and socio-psychological spheres, individual, education system, educational process. |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | International Journal of Computer Science and Network Security, Vol.21, Issue 11, Pages 131-134, DOI: 10.22937/IJCSNS. 2021, 21.11.17 |
Короткий огляд (реферат): | The article conducted an interdisciplinary study of the concepts of innovation, innovation, innovative educational process, pedagogical innovation, management of an educational institution. ꞏ Based on the study of psychological, methodological, philosophical literature, scientific approaches to the management of an innovative educational institution have been analyzed, and a strategy for its improvement has been determined. Purpose of the work: to study and characterize innovations in education, as well as in the education system. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14282 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20211117.pdf | 152,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.