Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14657
Назва: UNDERSTANDING OF RESCUERS AND PRIMARY SCHOOLCHILDREN DURING CONVERSATIONS IS A PSYCHOLOGICAL PROBLEM OF THE STATE
Автори: Ponomarenko, R.
Cherkashyn, O.
Ponomarenko, I.
Ключові слова: state standard
educational process
new Ukrainian school
State standard of primary education
Дата публікації: 2021
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 2(15)2021;
Короткий огляд (реферат): The aim of the article is the analysis and theoretical substantiation of the most effective forms and methods of educational work with primary schoolchildren to shape knowledge in the field of fire safety. The leading task is to describe the existing forms and methods of educational work with students in academic and extra-curricular time, the analysis of their effectiveness, highlighting the main components of the basics of fire safety, description of their implementation of the main provisions in the educational process in primary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14657
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2021/Випуск15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf298,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.