Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15339
Назва: THE ESSENCE AND FEATURES OF MECHANISMS OF PUBLIC INVOLVEMENT IN THE MANAGEMENT OF GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINE IN THE CONTEXT OF DECENTRALIZATION
Автори: Pul, S.
Ключові слова: state policy in the field of education
public participation in decisionmaking
state-public education management
decentralization
Дата публікації: 2022
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: Public administration and state security aspects
Серія/номер: Vol.2/1 2022;
Короткий огляд (реферат): The essence and features of mechanisms of public involvement in the management of general secondary education institutions in Ukraine are analyzed. It has been established that in connection with the implementation of sectoral decentralization, elements of democratic (participatory) governance are being introduced, including in general secondary education institutions. It has been proven that public involvement takes place at all levels of public participation, such as information, consultation, dialogue and partnership.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15339
Розташовується у зібраннях:Vol. 1/2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pul.pdf172,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.