Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15441
Назва: WAYS OF MASTERING SCIENTIFIC TERMINOLOGY IN THE PROCESS OF STUDYING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE BY STUDENTS OF NON-PHILOLOGICAL SPECIALTIES
Автори: Литвиненко, Ольга Олександрівна
Рижченко, Ольга Сергіївна
Ключові слова: branch terminology
communicative competence
teaching methods
professional speech
terminological vocabulary
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 51. – 772 с.
Бібліографічний опис: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 51. – 772 с.
Короткий огляд (реферат): The article considers the main approaches to the study of the scientific style of English speaking by students and cadets of non-philological specialties. Particular attention is paid to the methods of teaching the language of the specialty, including ways to learn professional terminology, work with terminological and translation dictionaries, translations of texts in the professional field and more. Lexical work with terms is considered as one of the types of cognitive activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15441
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрогобич_2022.pdf4,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.