Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysenko, Natalia-
dc.contributor.authorLytvynenko, Olha-
dc.contributor.authorDoroshyna, Liliia-
dc.date.accessioned2022-12-15T09:52:52Z-
dc.date.available2022-12-15T09:52:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНаукові записки Національного університету "Острозька академія"uk_UA
dc.identifier.issn2519-2558-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830-
dc.description.abstractУ статті узагальнено багаторічний досвід застосування елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни «Українська мова як іноземна» на просунутому етапі. Стверджується, що для кращої мотивації студентів курси (завдання) повинні бути різноманітними, а викладачі, які розробляють контент, мають задіювати всі канали сприйняття інформації (не лише візуальний). Наводяться варіанти застосування таких ігрових компонентів, як тестувальні сервіси «Kahoot!» і «LearningApps.org», елементу «Лекція» в курсах, розроблених на платформі MOODLE, двох варіантів комп’ютерного скрайбінгу (інтелект-карт, створених за допомогою програми XMind, та відеоскрайбінгу, відзнятому в програмі Powtoon).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОстрог: Гельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологія;14-
dc.subjectгеймінгuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectскрайбінгuk_UA
dc.titleВикористання елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни "Українська мова як іноземна" на просунутому етапіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Острог_2022_Литвиненко.pdf5,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.