Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lysenko, Natalia | - |
dc.contributor.author | Lytvynenko, Olha | - |
dc.contributor.author | Doroshyna, Liliia | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-15T09:52:52Z | - |
dc.date.available | 2022-12-15T09:52:52Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2519-2558 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830 | - |
dc.description.abstract | У статті узагальнено багаторічний досвід застосування елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни «Українська мова як іноземна» на просунутому етапі. Стверджується, що для кращої мотивації студентів курси (завдання) повинні бути різноманітними, а викладачі, які розробляють контент, мають задіювати всі канали сприйняття інформації (не лише візуальний). Наводяться варіанти застосування таких ігрових компонентів, як тестувальні сервіси «Kahoot!» і «LearningApps.org», елементу «Лекція» в курсах, розроблених на платформі MOODLE, двох варіантів комп’ютерного скрайбінгу (інтелект-карт, створених за допомогою програми XMind, та відеоскрайбінгу, відзнятому в програмі Powtoon). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Острог: Гельветика | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологія;14 | - |
dc.subject | геймінг | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | скрайбінг | uk_UA |
dc.title | Використання елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни "Українська мова як іноземна" на просунутому етапі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Острог_2022_Литвиненко.pdf | 5,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.