Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830
Title: Використання елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни "Українська мова як іноземна" на просунутому етапі
Authors: Lysenko, Natalia
Lytvynenko, Olha
Doroshyna, Liliia
Keywords: геймінг
українська мова
дистанційне навчання
скрайбінг
Issue Date: 2022
Publisher: Острог: Гельветика
Citation: Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
Series/Report no.: Філологія;14
Abstract: У статті узагальнено багаторічний досвід застосування елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни «Українська мова як іноземна» на просунутому етапі. Стверджується, що для кращої мотивації студентів курси (завдання) повинні бути різноманітними, а викладачі, які розробляють контент, мають задіювати всі канали сприйняття інформації (не лише візуальний). Наводяться варіанти застосування таких ігрових компонентів, як тестувальні сервіси «Kahoot!» і «LearningApps.org», елементу «Лекція» в курсах, розроблених на платформі MOODLE, двох варіантів комп’ютерного скрайбінгу (інтелект-карт, створених за допомогою програми XMind, та відеоскрайбінгу, відзнятому в програмі Powtoon).
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830
ISSN: 2519-2558
Appears in Collections:Кафедра мовної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Острог_2022_Литвиненко.pdf5,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.