Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830
Назва: Використання елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни "Українська мова як іноземна" на просунутому етапі
Автори: Lysenko, Natalia
Lytvynenko, Olha
Doroshyna, Liliia
Ключові слова: геймінг
українська мова
дистанційне навчання
скрайбінг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Острог: Гельветика
Бібліографічний опис: Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
Серія/номер: Філологія;14
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено багаторічний досвід застосування елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни «Українська мова як іноземна» на просунутому етапі. Стверджується, що для кращої мотивації студентів курси (завдання) повинні бути різноманітними, а викладачі, які розробляють контент, мають задіювати всі канали сприйняття інформації (не лише візуальний). Наводяться варіанти застосування таких ігрових компонентів, як тестувальні сервіси «Kahoot!» і «LearningApps.org», елементу «Лекція» в курсах, розроблених на платформі MOODLE, двох варіантів комп’ютерного скрайбінгу (інтелект-карт, створених за допомогою програми XMind, та відеоскрайбінгу, відзнятому в програмі Powtoon).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830
ISSN: 2519-2558
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Острог_2022_Литвиненко.pdf5,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.