Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830
Назва: | Використання елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни "Українська мова як іноземна" на просунутому етапі |
Автори: | Lysenko, Natalia Lytvynenko, Olha Doroshyna, Liliia |
Ключові слова: | геймінг українська мова дистанційне навчання скрайбінг |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Острог: Гельветика |
Бібліографічний опис: | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" |
Серія/номер: | Філологія;14 |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнено багаторічний досвід застосування елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни «Українська мова як іноземна» на просунутому етапі. Стверджується, що для кращої мотивації студентів курси (завдання) повинні бути різноманітними, а викладачі, які розробляють контент, мають задіювати всі канали сприйняття інформації (не лише візуальний). Наводяться варіанти застосування таких ігрових компонентів, як тестувальні сервіси «Kahoot!» і «LearningApps.org», елементу «Лекція» в курсах, розроблених на платформі MOODLE, двох варіантів комп’ютерного скрайбінгу (інтелект-карт, створених за допомогою програми XMind, та відеоскрайбінгу, відзнятому в програмі Powtoon). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16830 |
ISSN: | 2519-2558 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Острог_2022_Литвиненко.pdf | 5,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.