Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16895
Назва: ТУРИЗМ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ
Інші назви: TOURISM AS UNIVERSAL SOCIAL INSTITUTION
Автори: Степанов, В.Ю.
Ключові слова: туризм
інститут
суспільство
соціальний інститут
Дата публікації: 2022
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 2(17)2022;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто туризм як універсальний соціальний інститут з урахуванням існуючих концепцій створення соціальних інститутів. Показано, що функціонування туризму ґрунтується на загальновизнаних соціальних нормах і процедурах, що регулюють певні типи поведінки особистості, соціальних груп, учасників туристичної діяльності. Зроблено висновок, що туризм, як універсальний соціальний інститут, це не лише сегмент ринку послуг, а й сфера певних соціальних відносин між суб’єктами туристичних взаємодій.
Опис: The article considers tourism as a universal social institution, taking into account the concepts of creating social institutions. It is shown that the functioning of tourism is based on generally recognized social norms and procedures that govern certain types of behavior of individuals, social groups, and participants in tourism activities. It is concluded that tourism as a universal social institution is not only a segment of the service market, but also a sphere of certain social relations between the subjects of tourist interactions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16895
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(17) 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanov.pdf540,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.