Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17715
Title: | Психомоторні якості особистості в переліку професійно-важливих якостей фахівця піротехнічного підрозділу |
Other Titles: | Psychomotorical qualities of a person in the list of professionally important qualities of a specialist in a pyrotechnic group |
Authors: | Платонов, Владислав Максимович |
Issue Date: | 30-May-2023 |
Publisher: | Національний університет цивільного захисту України |
Citation: | Платонов В. Психомоторні якості особистості в переліку професійно-важливих якостей фахівця піротехнічного підрозділу. Проблеми екстремальної та кризової психології. Харків. НУЦЗУ, 2023. - Вип. 1(5). С. 51-61 |
Series/Report no.: | 1(5); |
Abstract: | У статті розглянуто дослідження професійно-психологічних якостей піротехніків Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Спираючись на існуючи дослідження опису діяльності саперів Збройних сил України окреслені теоретичні напрямки проведення професіографічного аналізу діяльності піротехніків ДСНС. При проведенні професіографічного аналізу діяльності піротехніка ДСНС визначено їх професійно-важливі психологічні якості, які утворюють комплекс індивідуально-психологічних, поведінкових та психомоторних характеристик особистості, що стають фундаментом для засвоєння професійних знань, умінь та навичок. Наявність необхідного рівня цих характеристик є запорукою вдалого проходження служби та виконання діяльності з меншою кількістю або відсутністю помилкових дій, що, в свою чергу, дозволяє прогнозувати успішність проходження служби кандидатом у піротехніки. В ході дослідження застосовано метод експертної оцінки для встановлення найважливіших професійно-психологічних якостей, які повинні мати кандидати в піротехніки ДСНС України, щоб вдало навчатись та безпечно виконувати свою діяльність на посаді. Виходячи з них, визначено такі психофізіологічні, психомоторні та пізнавальні якості особистості як: увага та її властивості, окомір, лабільність мислення, просторове мислення та темп роботи. Встановлено, що вищезазначені психомоторні якості особистості повинні мати певний рівень розвитку для того щоб успішно розпочати оволодіння професійними навичками. При цьому визначено, що зі стажем роботи ці професійні якості вдосконалюються. |
Description: | https://doi.org/10.52363/dcpp-2023.1.5 |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17715 |
ISSN: | 2786-5541 |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2023-1(5) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_1_5.pdf | 752,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.