Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17715
Назва: Психомоторні якості особистості в переліку професійно-важливих якостей фахівця піротехнічного підрозділу
Інші назви: Psychomotorical qualities of a person in the list of professionally important qualities of a specialist in a pyrotechnic group
Автори: Платонов, Владислав Максимович
Дата публікації: 30-тра-2023
Видавництво: Національний університет цивільного захисту України
Бібліографічний опис: Платонов В. Психомоторні якості особистості в переліку професійно-важливих якостей фахівця піротехнічного підрозділу. Проблеми екстремальної та кризової психології. Харків. НУЦЗУ, 2023. - Вип. 1(5). С. 51-61
Серія/номер: 1(5);
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто дослідження професійно-психологічних якостей піротехніків Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Спираючись на існуючи дослідження опису діяльності саперів Збройних сил України окреслені теоретичні напрямки проведення професіографічного аналізу діяльності піротехніків ДСНС. При проведенні професіографічного аналізу діяльності піротехніка ДСНС визначено їх професійно-важливі психологічні якості, які утворюють комплекс індивідуально-психологічних, поведінкових та психомоторних характеристик особистості, що стають фундаментом для засвоєння професійних знань, умінь та навичок. Наявність необхідного рівня цих характеристик є запорукою вдалого проходження служби та виконання діяльності з меншою кількістю або відсутністю помилкових дій, що, в свою чергу, дозволяє прогнозувати успішність проходження служби кандидатом у піротехніки. В ході дослідження застосовано метод експертної оцінки для встановлення найважливіших професійно-психологічних якостей, які повинні мати кандидати в піротехніки ДСНС України, щоб вдало навчатись та безпечно виконувати свою діяльність на посаді. Виходячи з них, визначено такі психофізіологічні, психомоторні та пізнавальні якості особистості як: увага та її властивості, окомір, лабільність мислення, просторове мислення та темп роботи. Встановлено, що вищезазначені психомоторні якості особистості повинні мати певний рівень розвитку для того щоб успішно розпочати оволодіння професійними навичками. При цьому визначено, що зі стажем роботи ці професійні якості вдосконалюються.
Опис: https://doi.org/10.52363/dcpp-2023.1.5
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17715
ISSN: 2786-5541
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2023-1(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_1_5.pdf752,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.