Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1933
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корнійчук, Анастасія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Глібко, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Максимова, Марія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-17T14:28:46Z | - |
dc.date.available | 2017-06-17T14:28:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Теорія та практика дизайну:Збірка наук. праць/Технічна естетика, 2016, Вип. 10.- С.70-77 | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2415-8151 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1933 | - |
dc.description.abstract | У статті наведено процес створення реалістичного тривимірного персонажа в середовищі 3D Max: починаючи від концепт арту і завершуючи розробкою скелету та анімації для нього. Оскільки в іграх від третьої особи саме головний герой знаходиться постійно у полі зору камери, нерідко займає більшу частину екрану при достатньому наближенні, то до якості опрацювання як самої моделі, так і текстур для неї висуваються підвищені вимоги. В роботі підкреслена важливість оптимізації високополігональної моделі для підвищення загальної продуктивності використання системних ресурсів у грі. Розглянуті та проаналізовані методи, що дозволяють зменшити кількість полігонів без суттєвої втрати візуальної якості моделі. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Київ: «Компрінт» | ru_RU |
dc.subject | персонаж, високополігональна модель, анімація, 3DSMax, оптимізація моделі | ru_RU |
dc.title | Розробка та анімація тривимірної моделі персонажа для комп’ютерної гри | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KAIdizayn2016.PDF | Основна стаття | 632,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.