Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнійчук, Анастасія Володимирівна-
dc.contributor.authorГлібко, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorМаксимова, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-17T14:28:46Z-
dc.date.available2017-06-17T14:28:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТеорія та практика дизайну:Збірка наук. праць/Технічна естетика, 2016, Вип. 10.- С.70-77ru_RU
dc.identifier.issn2415-8151-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1933-
dc.description.abstractУ статті наведено процес створення реалістичного тривимірного персонажа в середовищі 3D Max: починаючи від концепт арту і завершуючи розробкою скелету та анімації для нього. Оскільки в іграх від третьої особи саме головний герой знаходиться постійно у полі зору камери, нерідко займає більшу частину екрану при достатньому наближенні, то до якості опрацювання як самої моделі, так і текстур для неї висуваються підвищені вимоги. В роботі підкреслена важливість оптимізації високополігональної моделі для підвищення загальної продуктивності використання системних ресурсів у грі. Розглянуті та проаналізовані методи, що дозволяють зменшити кількість полігонів без суттєвої втрати візуальної якості моделі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиїв: «Компрінт»ru_RU
dc.subjectперсонаж, високополігональна модель, анімація, 3DSMax, оптимізація моделіru_RU
dc.titleРозробка та анімація тривимірної моделі персонажа для комп’ютерної гриru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KAIdizayn2016.PDFОсновна стаття632,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.