Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1933
Title: Розробка та анімація тривимірної моделі персонажа для комп’ютерної гри
Authors: Корнійчук, Анастасія Володимирівна
Глібко, Олена Анатоліївна
Максимова, Марія Олександрівна
Keywords: персонаж, високополігональна модель, анімація, 3DSMax, оптимізація моделі
Issue Date: 2016
Publisher: Київ: «Компрінт»
Citation: Теорія та практика дизайну:Збірка наук. праць/Технічна естетика, 2016, Вип. 10.- С.70-77
Abstract: У статті наведено процес створення реалістичного тривимірного персонажа в середовищі 3D Max: починаючи від концепт арту і завершуючи розробкою скелету та анімації для нього. Оскільки в іграх від третьої особи саме головний герой знаходиться постійно у полі зору камери, нерідко займає більшу частину екрану при достатньому наближенні, то до якості опрацювання як самої моделі, так і текстур для неї висуваються підвищені вимоги. В роботі підкреслена важливість оптимізації високополігональної моделі для підвищення загальної продуктивності використання системних ресурсів у грі. Розглянуті та проаналізовані методи, що дозволяють зменшити кількість полігонів без суттєвої втрати візуальної якості моделі.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1933
ISSN: 2415-8151
Appears in Collections:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KAIdizayn2016.PDFОсновна стаття632,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.