Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20360
Назва: ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОБ’ЄКТ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ: ОБГРУНТУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ АКТУАЛІЗАЦІЇ
Інші назви: QUALITY OF HIGHER EDUCATION AS AN OBJECT OF PUBLIC ADMINISTRATION: JUSTIFICATION AND FEATURES OF ACTUALIZATION
Автори: Мороз, В.М.
Тищук, О.М.
Мороз, О.В.
Мороз, С.А.
Ключові слова: якість вищої освіти
публічне управління якістю вищої освіти
об’єкти публічного управління
функції держави
Дата публікації: 2024
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 1(20)2024;
Короткий огляд (реферат): Стаття містить узагальнення щодо проблематики одночасного позиціонування феномену якості вищої освіти на рівні об’єкту безпосередньої уваги у межах відразу декількох галузей знань. Така багатогранність актуалізації відповідного феномену обумовлює необхідність конкретизації особливостей сприйняття якості вищої освіти на рівні одного з об’єктів публічного управління. Обґрунтування цього припущення було здійснено через призму аналізу змісту економічної, соціальної, культурної, політичної та правоохоронної функцій держати. За результатами цього аналізу було конкретизовано напрями кореляції відвідних функцій з феноменом якості вищої освіти
Опис: The article contains generalizations on the problems of simultaneous positioning of the phenomenon of higher education quality at the level of the object of direct attention within the framework of several branches of knowledge. Such a complex actualization of the corresponding phenomenon makes it necessary to specify the features of the perception of the higher education quality at the level of one of the objects of public administration. The justification for this assumption was carried out through the prism of analysis of the content of the economic, social, cultural, political and law functions of the state. According to the results of such analysis, the directions of correlation of corresponding functions with the phenomenon of higher education quality were specified
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20360
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 1(20)2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33Moroz.pdf367,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.