Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20918
Title: Туристична промоція як активний засіб здійснення маркетингової політики туристичних підприємств у Черкаській області
Authors: Поступна, Олена Вікторівна
Issue Date: 22-Apr-2024
Publisher: Хмельницький університету управління та права імені Леоніда Юзькова
Citation: Поступна О.В., Свічкар К.О. Туристична промоція як активний засіб здійснення маркетингової політики туристичних підприємств у Черкаській області. Туристично-рекреаційна сфера: виклики сучасності : збірник тез Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 22 квітня 2024 р.). Хмельницький : Хмельницький університету управління та права імені Леоніда Юзькова, 2024. С. 76-77
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20918
Appears in Collections:

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Туризм_(22.04.2024).pdf3,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.