Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоступна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-17T16:11:05Z-
dc.date.available2024-10-17T16:11:05Z-
dc.date.issued2024-04-22-
dc.identifier.citationПоступна О.В., Свічкар К.О. Туристична промоція як активний засіб здійснення маркетингової політики туристичних підприємств у Черкаській області. Туристично-рекреаційна сфера: виклики сучасності : збірник тез Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 22 квітня 2024 р.). Хмельницький : Хмельницький університету управління та права імені Леоніда Юзькова, 2024. С. 76-77uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20918-
dc.publisherХмельницький університету управління та права імені Леоніда Юзьковаuk_UA
dc.titleТуристична промоція як активний засіб здійснення маркетингової політики туристичних підприємств у Черкаській областіuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Туризм_(22.04.2024).pdf3,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.