Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20918
Назва: Туристична промоція як активний засіб здійснення маркетингової політики туристичних підприємств у Черкаській області
Автори: Поступна, Олена Вікторівна
Дата публікації: 22-кві-2024
Видавництво: Хмельницький університету управління та права імені Леоніда Юзькова
Бібліографічний опис: Поступна О.В., Свічкар К.О. Туристична промоція як активний засіб здійснення маркетингової політики туристичних підприємств у Черкаській області. Туристично-рекреаційна сфера: виклики сучасності : збірник тез Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 22 квітня 2024 р.). Хмельницький : Хмельницький університету управління та права імені Леоніда Юзькова, 2024. С. 76-77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20918
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Туризм_(22.04.2024).pdf3,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.