Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21229
Title: Концепт антикризового управління: комунікативний аспект.
Authors: Вовк, Неля Павлівна
Пасинчук, Кирил Миколайович
Keywords: криза; кризовий менеджмент; антикризове управління; надзвичайна ситуація; соціальна комунікація; управлінська комунікація
Issue Date: 30-Dec-2019
Publisher: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: державне управління
Citation: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Державне управління
Series/Report no.: 1;1
Abstract: У статті розглядається процес антикризового управління, у організації та проведенні якого визначну роль відіграє забезпечення та здійснення ефективної комунікації. У процесі розгляду антикризового управління як концепту виокремлено його завдання, які полягають у ідентифікації ризиків, розстановці пріоритетів між ризиками, моніторингу еволюції ризиків, виділено основні напрями антикризового управління (ідентифікація сфер ризику, запобігання виникненню криз, підготовка персоналу до роботи під час кризи, менеджмент кризи), проведене дослідження його специфіки та ряду особливостей щодо організації. Автором виокремлено та обґрунтовано визначну роль комунікації у процесі антикризового управління. Проведене дослідження та аналізування підходів до комунікації в управлінському процесі, у якому виокремлено моделі соціальної та управлінської комунікації. На основі аналізу сучасних моделей комунікації деталізовано особливості, умови та фактори, які здатні оптимізувати та підвищити ефективність комунікативного процесу в антикризовому управлінні. Автором обґрунтовано, що визначальну роль у процесі організації та проведенні антикризового управління відіграє побудова плану та вибір стратегії комунікації. Підвищення ефективності комунікативного процесу в антикризовому управлінні залежить від взаємодії і гармонійного поєднання радіальних та комунікативних мереж, урахування принципової відмінності управлінської комунікації, що полягає у її цілераціональному та стратегічному характерах, від органічного інтегрування комунікативного потенціалу як соціальної практики та управлінської комунікації як специфічного контексту соціального простору. Автором аргументовано визначну роль в умовах антикризового управління організації взаємодії із засобами масової комунікації, у якій виокремлено специфіку та особливості роботи з представниками ЗМІ.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21229
Appears in Collections:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vnadpsdu_2019_1_3.pdf496,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.