Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorПасинчук, Кирил Миколайович-
dc.date.accessioned2024-10-24T08:25:35Z-
dc.date.available2024-10-24T08:25:35Z-
dc.date.issued2019-12-30-
dc.identifier.citationВісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Державне управлінняuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21229-
dc.description.abstractУ статті розглядається процес антикризового управління, у організації та проведенні якого визначну роль відіграє забезпечення та здійснення ефективної комунікації. У процесі розгляду антикризового управління як концепту виокремлено його завдання, які полягають у ідентифікації ризиків, розстановці пріоритетів між ризиками, моніторингу еволюції ризиків, виділено основні напрями антикризового управління (ідентифікація сфер ризику, запобігання виникненню криз, підготовка персоналу до роботи під час кризи, менеджмент кризи), проведене дослідження його специфіки та ряду особливостей щодо організації. Автором виокремлено та обґрунтовано визначну роль комунікації у процесі антикризового управління. Проведене дослідження та аналізування підходів до комунікації в управлінському процесі, у якому виокремлено моделі соціальної та управлінської комунікації. На основі аналізу сучасних моделей комунікації деталізовано особливості, умови та фактори, які здатні оптимізувати та підвищити ефективність комунікативного процесу в антикризовому управлінні. Автором обґрунтовано, що визначальну роль у процесі організації та проведенні антикризового управління відіграє побудова плану та вибір стратегії комунікації. Підвищення ефективності комунікативного процесу в антикризовому управлінні залежить від взаємодії і гармонійного поєднання радіальних та комунікативних мереж, урахування принципової відмінності управлінської комунікації, що полягає у її цілераціональному та стратегічному характерах, від органічного інтегрування комунікативного потенціалу як соціальної практики та управлінської комунікації як специфічного контексту соціального простору. Автором аргументовано визначну роль в умовах антикризового управління організації взаємодії із засобами масової комунікації, у якій виокремлено специфіку та особливості роботи з представниками ЗМІ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: державне управлінняuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;1-
dc.subjectкриза; кризовий менеджмент; антикризове управління; надзвичайна ситуація; соціальна комунікація; управлінська комунікаціяuk_UA
dc.titleКонцепт антикризового управління: комунікативний аспект.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vnadpsdu_2019_1_3.pdf496,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.